CarGarantie onthult topcijfers voor dealertevredenheid
CarGarantie heeft het Europese dealertevredenheidsonderzoek afgerond en de resultaten geanalyseerd. Wat blijkt? In alle onderzochte landen, waaronder België, behaalde CarGarantie een gemiddelde score van meer dan 4 op 5 sterren*.

*Berekend gemiddelde van alle vragen, waarvoor tevredenheid kon worden beoordeeld met 1 tot 5 sterren
Kwalitatief productaanbod
Met een gemiddelde waardering van 4,55 op 5 sterren waren de respondenten van het onderzoek vooral tevreden over het productassortiment van CarGarantie. Dat resultaat illustreert het belang van steeds verder ontwikkelde producten, die precies zijn afgestemd op de noden. CGWEBline, het online platform voor CarGarantie-producten, en CGClaimsWeb, het platform voor schadeclaims, kregen dan ook zeer hoge cijfers met respectievelijk 4,49 en 4,42 sterren.
Deskundige servicedienst
Ook de servicekwaliteit reflecteert zich duidelijk in de customerservice en claimverwerking. De competentie van de serviceteams, de tevredenheid over de afhandeling van vragen en problemen, het schadebeheer en de vriendelijkheid en deskundigheid van de garantieclaimbehandelaars werden beoordeeld met een gemiddelde van ongeveer 4,5 tot 4,6 sterren. De kwaliteit van het advies van het CarGarantie-verkoopteam, dat veel belang hecht aan expertise en advies ter plaatse, kreeg zelfs 4,75 sterren.
Toewijding aan klanttevredenheid
Dr. Marcus Söldner, voorzitter van de Raad van Bestuur CarGarantie: "Feedback en kritiek zijn van het grootste belang voor CarGarantie. Dat is immers de enige manier waarop we onze producten en diensten voortdurend kunnen verbeteren. De resultaten tonen aan dat expertise en servicekwaliteit een belangrijk verschil maken en dat onze focus daarop terecht is. Ons doel is niet alleen om het hoge niveau van onze diensten te handhaven, maar ook om ze verder uit te breiden."
