Groep Van Trier: teamspirit, klantgerichtheid en een sterke garantiepartner
 
De Van Trier Groep, ook bekend als Garage Van Trier, is een familiebedrijf met vestigingen in Kalmthout en Sint-Job-in-'t-Goor. De groep is verdeler van de merken Renault en Dacia, Mazda (Antwerp Automotive) en erkend hersteller van Land Rover en Jaguar (Barn 282). Bij VTG Car Mobility in Sint-Job kan de klant terecht voor herstellingen van alle merken. De kernwaarden van het bedrijf zijn klanttevredenheid, vakbekwaamheid en een service die dicht bij de klant staat.
Wat het bedrijf uniek maakt, is het familiale karakter, de compacte organisatie en zijn betrokkenheid waarbij de mens centraal staat. Een belofte hierbij is de garantie op tweedehandsauto's in samenwerking met CarGarantie, die de klant zekerheid biedt bij de aankoop van een tweedehandswagen.
Mensgericht ondernemen met visie
"Onze groei uitte zich niet alleen in het aantal vestigingen, maar ook in de klantentrouw en in het versterken van onze waarden en normen", aldus zaakvoerder Frank Van Trier. "Wij gaan altijd samen met onze klanten op zoek naar de ideale oplossing die aansluit bij al hun noden en wensen. Het welzijn van onze medewerkers en onze teamspirit zijn daarbij van groot belang en dragen bij aan het realiseren van ons centrale doel: maximale klanttevredenheid!"
Zekerheid bij elke rit
De Van Trier Groep werkt al 15 jaar samen met CarGarantie, voor garanties voor (jonge) tweedehandsauto’s en voor garantieverlengingen. De motivatie hierachter is om de klant de beste kwaliteit te bieden.
 
De tweedehandswagens van Van Trier worden stuk voor stuk heel gedetailleerd nagezien alvorens ze voor verkoop worden aangeboden. Voor het familiebedrijf is het dan ook vanzelfsprekend dat zij een kwalitatieve garantie aanbieden die aansluit bij de tweedehandswagen. Dit heeft ook een positieve invloed op de verkoop van tweedehandsauto’s.
"Onze tweedehandswagens verkeren in uitstekende staat. Door een gelijkwaardige waarborg aan te bieden, geven we zowel de klant als onszelf extra gemoedsrust", klinkt het.
Vergelijkbaar DNA
 
Toen Van Trier 15 jaar geleden op zoek ging naar een garantiepartner, voerden ze een grondige studie uit en bekeken ze de verschillende spelers op de markt. De keuze viel op CarGarantie, dankzij hun duidelijk en transparant programma. Bovenal zijn er de persoonlijke contacten met de medewerkers van CarGarantie, die samen met het team van het autobedrijf elke aanvraag zorgvuldig bekijken. En niet te vergeten: CarGarantie is gevestigd op slechts enkele kilometers van hun locaties, waardoor ze de lokale omgeving goed kennen.
Frank Van Trier voegt daaraan toe: "Ons familiebedrijf heeft een lange traditie; we zijn al meer dan 65 jaar actief in de automotivesector. We voelen aan dat CarGarantie een vergelijkbaar DNA heeft."
De ervaring met CarGarantie is tot nu toe positief. Samen wordt er steeds gezocht naar oplossingen waarin alle partijen zich kunnen vinden. Ook de klanten van Van Trier ervaren dit zo, omdat de garantievoorwaarden transparant zijn.
Trouwe klanten: een echte meerwaarde
Klantentrouw en klanttevredenheid staat in de Van Trier groep met stip op één. Ook de garanties spelen een rol in het kader van klantenbinding. "Gemoedsrust en vertrouwen, voor de klant én voor ons. We streven altijd naar een langetermijnsamenwerking", aldus Frank Van Trier.
Elke dag opnieuw is het team bezig met zijn klanten. "We willen onze klanten zo goed mogelijk kennen en dat doen we voornamelijk door persoonlijke contacten. Een babbeltje over hoe het met hen zelf gaat – dus niet enkel over de wagen – doet wonderen. Dit geeft de klant en zeker ook ons een zeer goed gevoel. Het gaat over mensen."

