We kunnen redenen genoeg bedenken waarom het onlineshoppen in een stroomversnelling raakt. en dankzij de innovatieve pakketbrievenbus hoeft de consument niet meer naar het postkantoor te hollen of te rekenen op de bereidwilligheid van een buur.
Na al die jaren weer en wind te trotseren, heeft de brievenbus al heel wat afgezien. houtrot heeft het houten deurpaneel te pakken. tijd voor roger om een nieuwe te maken!
Gewone brievenbussen zijn nog altijd een interessant artikel, maar het is vooral de pakketbrievenbus die tegenwoordig met de mooiste groei gaat lopen. dat is evident; kopen via internet explodeert; liefst 76% van de consumenten bestelde ooit al eens online. anderzijds brengen fabrikanten inbraakveilige oplossingen op de markt geschikt voor elk type shopper en voor elke woning. kwalitatieve materialen, een strakke vorm en een neutraal getinte afwerking zijn favoriet.
Brievenbussen worden al lang niet meer louter om hun praktisch nut gekozen. voor veel consumenten speelt ook het decoratieve aspect een grote rol bij de aankoop. de brievenbus moet voor velen de stijl van de woning nog meer naar buiten brengen.
De verkoop van brievenbussen wordt gekenmerkt door een piek in de lente (maart tot juni). dit is de periode waarin mensen hun huis en tuin onder handen nemen na de winter. ook de brievenbus hoort daarbij.
Gewone brievenbussen zijn nog altijd een interessant artikel, maar het is vooral de pakketbrievenbus die tegenwoordig met de mooiste groei gaat lopen. dat is evident; kopen via internet explodeert; liefst 76% van de consumenten bestelde ooit al eens online. anderzijds brengen fabrikanten inbraakveilige oplossingen op de markt geschikt voor elk type shopper en voor elke woning. kwalitatieve materialen, een strakke vorm en een neutraal getinte afwerking zijn favoriet.